Złodziej

Wzory na powodzenie akcji złodziejskich

Okradanie oraz szpiegowanie innych postaci

Zręczność + Inteligencja + Złodziejstwo złodzieja musi być większa niż Zręczność + Inteligencja + Spostrzegawczość postaci okradanej

Okradanie banku

Inteligencja + Zręczność + Szybkość + Złodziejstwo musi być większe od Poziom Złodzieja razy 50

Dodatkowo można zwiększyć szansę na powodzenie poprzez użycie większej ilości punktów kradzieży.

Każdy punkt kradzieży przeznaczony na okradanie banku zmniejsza mnożnik 50 o 2.

Czyli np przeznaczenie 4 punktów zmienia warunek Poziom Złodzieja razy 50 w Poziom Złodzieja razy 42.

Szpiegowanie klanu

Inteligencja + Zręczność + Złodziejstwo kontra Inteligencja + Zręczność + Spostrzegawczość każdego członka klanu osobno.

Sabotowanie astralnej machiny

Inteligencja + Zręczność + Złodziejstwo kontra Inteligencja + Zręczność + Spostrzegawczość każdego członka klanu osobno.

  • Kradzież astralnych komponentów z klanu
  • Kradzież astralnych komponentów postaci
  • Kradzież ze sklepu

Inteligencja + Zręczność + Złodziejstwo kontra rzut od 1 do poziom przedmiotu * 100

Wytrychy

Narzędzia złodziejskie (wytrychy) można nabyć w Złodziejskiej Spelunce w miastach. Założone w odpowiednim miejscu w ekwipunku zwiększają szansę na wykonanie akcji złodziejskich: okradania banku, kradzież astralnych komponentów, szpiegowanie oraz sabotowanie klanów. Na przykład:

  • Wytrych +10 daje 10% premii. Oznacza to że złodziej w przypadku okradania banku dostaje premię w wysokości (Inteligencja + Zręczność + Szybkość + Złodziejstwo) / 10.
  • Jeżeli złodziej zostanie złapany i pójdzie do więzienia (również w trakcie okradania czy szpiegowania innej postaci), traci założone narzędzia złodziejskie (są one mu konfiskowane). Na dodatek jest 50% szans że zostaną również skonfiskowane narzędzia posiadane w ekwipunku.